19.01.2013

Nowości

Sezon na wyprzedaże rozpoczął się już w grudniu. Zamiast przechadzania się wśród milionów ludzi i stania w kilometrowych kolejkach wybrałam dużo prostszy i wygodniejszy sposób - internet. Upolowałam kilka najpotrzebniejszych perełek, które niebawem zobaczycie w stylizacjach.
 
Czarna ramoneska marzyła mi się już od dawna, ale zawsze znajdował się jakiś powód aby jej nie kupić. Wybrałam model z szarymi ćwiekami i ciekawym zapięciem.
 
 Szare rurki to rzecz uniwersalna, pasujaca do wszystkiego. Co mnie w nich zaintrygowało? Podniesony stan, ciekawy denim i guziki z puchowym okryciem.
 
Koronkowa koszulka w kremowym kolorze w czarne groszki to strzał w dziesiątkę. Nada się zarówno na codzień, jak i od święta.
 
Krótki, luźny T-shirt w odcieniu białym z ciekawym nadrukiem i niebanalnym kroju na pewno szybko mi się nie znudzi.
 
Spódnice maxi znajdowały się na mojej liście must have już od lata, ale nie bardzo pasował mi materiał z których były wykonane. Ta jest zdecydowanie inna: lekka, mięciutka i przede wszystkim wygodna.
 
Czarna torebka ze złotymi ćwiekami wykonana z eko skóry jest zdecydowanie moją ulubioną. Zawiera dwie duże kieszonki i cztery małe, przy czym jest bardzo pojemna.
 
Co sądzicie o moich zakupach? Skorzystaliście z wyprzedaży? Jak tak to pochwalcie sie tym co udało się Wam upolować.

20 komentarzy:

  1. Świetna torebka, ładna ramoneska i bardzo ładna koszulka w kropki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ramoneska

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy;)
    zwłaszcza ramoneska!
    http://mssroommates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wybór! Mi najbardziej podoba się torebka i oczywiście ramoneska. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zakupy! Ja również zawsze znajdowałam jakiś powód, żeby nie kupić ramoneski. Planuję jej zakup na wiosnę! Bardzo podoba mi się ta torebka, świetnie się prezentuje :) Już nie moge się doczekać Twoich stylizacji z nowymi zdobyczami! Zaczynam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska i torebka najcudowniejsze.:) Pozostałe rzeczy też są fascynujące:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tę torebkę ze stradi, jest genialna<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobycze, ramoneska boska. Mi udało się upolować plisowaną spódnice, którą z resztą pokazałam w ostatnim poście. Nigdy nie miałam szczęścia na wyprzedażach, jak mi się coś spodobało to nagle okazywało się, że nie ma mojego rozmiaru :D

    http://www.needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie wolę internetowe sklepy - nie dość, że bez pośpiechu to i większy wybór rozmiarów i fasonów. :)

      Usuń
  9. w jakim sklepie kupiłaś koszulkę koronkową i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest przegenialna, a bluzeczka w kropki urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. T-shirt jest świetny. Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy! Torebka mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wygląda świetnie, torebka jest bardzo elegancka i ładna, kupię sobie :)

    OdpowiedzUsuń